Pokličite: 051 338 710
Pozdravljeni, izvedite prijavo oziroma naredite račun.

Fritid

Pogoji dostave in davki

Kako vam bo dostavljeno naročeno blago?

Naročeno blago lahko prejmete preko paketnega distributerja GLS oz. preko osebnega prevzema. Kupec krije poštnino sam, če je znesek nakupa nižji od 70 €, v nasprotnem primeru stroške poštnine krije podjetje Fritid Helena Škrtič s.p. Stroški pakiranja in poštnine po trenutno veljavnem ceniku znašajo 6 €. Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.

Kdaj bom prejel(a) naročeno blago?

Naročeno blago boste najverjetneje prejeli že v 24-ih urah po oddaji naročila, sicer vas bomo o morebitni zamudi obvestili po elektronski pošti. Naročila, ki jih dobimo v soboto, nedeljo ali praznik, so odpremljena prvi naslednji delovni dan (navadno ponedeljek).

Ali lahko pošljem izdelek tudi na drug naslov ali kot darilo?

Da. Izdelke lahko pošljete na katerikoli naslov znotraj ozemlja Republike Slovenije.

V kolikor želite, da je prejemnik izbranih izdelkov ali storitev druga oseba kot naročnik oziroma plačnik naročila, potrdite tipko "Pošlji na drug naslov" in v obrazec vnesite zahtevane podatke za naslov prejemnika.

V primeru, da ste kupili izdelek kot darilo, tej pošiljki ne bomo priložili računa in prejemniku ne bo potrebno nič plačati, račun pa bomo poslali na naslov naročnika.

Izdelke ali storitve je mogoče poslati na drug naslov ali kot darilo izključno ob predpogoju, da je način plačila v elektronski trgovini plačilo s Klikom.